Для успішності магазину одягу важливо не лише стежити за якістю товару та різноманітністю асортименту. Необхідно вміти демонструвати продукт, використовуючи цифрові інструменти та друковані матеріали.
Візуальні інструменти дозволяють показувати переваги вашої продукції, крім того діють не один раз, а можуть позитивно впливати і залучати клієнтів довгий час.
Цікавий факт: поліграфія буде ефективною і для онлайн і для онлайн магазинів. Як і скрізь, у цій сфері високий рівень конкуренції, тому потрібно продумувати комунікацію з клієнтами на різних майданчиках.
Неможливо обійтися без маркетингових інтернет-технологій: e-mail розсилок, оголошень та реклами у соціальних мережах, контекстної реклами, постінга на сторонніх ресурсах. Але важливо не обмежуватися тільки онлайн-просуванням, важливо також використовувати друковану продукцію, замовляючи друк буклетів, каталогів, наліпок та ін. Поєднання онлайн та офлайн рекламування принесе максимальний результат і допоможе охопити велику аудиторію потенційних покупців.
Чому треба використовувати поліграфію для інтернет-магазинів
Друковані матеріали необхідні для:
- набору лояльної аудиторії. Паперова реклама не настільки настирлива, як цифрова. Вона не з'являється перед відео, яке дуже хочеться подивитися, не відволікає від ігор, не дратує. На паперовому носії потенційний покупець може не поспішаючи прочитати про переваги товару;
- підвищення продажів. Для цього важливо не тільки дбати про асортимент та якість продукту, але й продумати естетичний та приємний дизайн рекламної листівки чи каталогу. Друкованою продукцією найпростіше зацікавити потенційного покупця;
- розширити цільову аудиторію. Незважаючи на тотальну діджиталізацію, багато людей все ще не активні в інтернеті або навпаки, вже давно встановили блок реклами і не сприймають цифровий маркетинг. У цьому випадку традиційна друкована продукція допоможе достукатися до них. Крім того, реклама в інтернеті найчастіше охоплює тільки одного користувача, а друковану продукцію після прочитання можна передати іншим. Таким чином, одна листівка або один буклет зможе охопити кілька людей, або навіть кілька десятків потенційних покупців.
Види поліграфії для магазинів одягу
Поліграфію для крамниць одягу можна розділити на два підвиди: інформаційно-допоміжна та рекламна.
До першої відносять етикетки та бірки, до другої буклети. каталоги, наклейки та подарункові сертифікати. Розглянемо кожен вид докладніше.
Етикетки
На етикетках вказують інформацію про товар, який зацікавить споживача та відповість на базові питання: склад матеріалу, вартість, можливі знижки. Важливо вибирати лаконічну форму та приємний читабельний шрифт. Переважний оригінальний дизайн, але без зайвого — головне, щоб клієнту було зручно дізнатися про потрібну інформацію.
Бірки
Інформація на бирках може дублюватися з інформацією на етикетках, але головне проінформувати про виробника і бренд, ніж про характеристики товару.
Буклети
Це невеликі книжечки або журнали, де вказують топові позиції магазину, знижки або спеціальні пропозиції, пов'язані з днем народження магазину або національними святами.
Каталоги
На відміну від буклетів, каталоги вказують повний перелік асортименту. Їх прийнято оновлювати під час вступу нової колекції одягу чи закупівель перед новим сезоном. Каталоги прийнято відправляти поштою, щоб клієнти могли все розглянути і замовити позиції, що сподобалися.
Наклейки
Друк наклейок у Дніпрі — одна з найпопулярніших послуг. Наліпки можуть виконувати декілька функцій. Це можуть бути інформаційні стікери з базовою інформацією про товар: штрих-код, назву бренду, вид товару та вартість. Або це може бути додаток для пакування. Наклейками заклеюють папір, в який загорнутий одяг, для естетичнішого виду упаковки. У цьому випадку на наклейки наносять лише логотип магазину і, якщо такий є, слоган чи девіз.
Подарункові сертифікати
Стали справжньою знахідкою та вирішенням вічної проблеми “що дарувати?”. Можуть бути зі знижками для наступного замовлення, які вкладають у посилку чи подарунковими купонами на певну суму. У другому випадку на додаток до сертифіката рекомендовано замовляти конверти.
Це невеликий, але корисний список поліграфії. Використовуючи хоча б бути 3-4 друкованих продукти зі списку, ви зможете значно підвищити продажі, розширити аудиторію покупців та зміцнити ім'я бренду-магазину.
Звернувшись до друкарні Дніпрограф, ви також можете замовити створення дизайну друкованих матеріалів. Ми рекомендуємо ретельно продумувати зовнішній вигляд друкованої продукції, адже навіть невеличка етикетка впливає на сприйняття вашого магазину в очах клієнтів.
Щиро бажаємо вам зростання продажів та задоволених покупців!