Календарі —  один із найпопулярніших і корисних видів поліграфії. Хоча у кожного в мобільному телефоні є календар, роздрукований варіант набагато зручніший, особливо якщо розташувати його поряд із робочим місцем. Це один із найуніверсальніших варіантів для брендингу, і як наслідок один із найкращих інструментів нативної реклами. Це не листівка, яку можна викинути одразу після прочитання, і навіть не каталог, який через кілька місяців/півроку вже буде неактуальним. Календар використовуватиме рік, і весь цей час він нагадуватиме про ваш бренд і презентуватиме його можливим потенційним клієнтам.

У друкарні Дніпра Дніпрограф ви зможете замовити різні типи календарів:

  • перекидні;
  • настільні;
  • квартальні;
  • карманні;
  • та у вигляді плакатів.

У кожного з них свої особливості, про які ви зможете прочитати нижче, щоб визначити, який варіант буде оптимальним для вашої рекламної кампанії.

Перекидні

Найпопулярніший формат таких календарів — А2, тому вони призначені для стін. Для великих календарів важливо ретельно підбирати зображення високої якості, щоб вони привабливо виглядали у збільшеному форматі.

Сторінки можуть бути скріплені або без пружин. Календарі зі пружинами кріплять на стіну за допомогою ригелів, які можуть бути чорними, білими або кольоровими. Обкладинка календарів та сторінок має тримати форму, тому для них використовують щільний папір. Місяці та календарна сітка можуть бути надруковані на більш тонкому папері.

Квартальні

Це ще один вид настінних календарів, причому на кожній сторінці розміщена календарна сітка не одного місяця, а трьох. Це зручно при складанні розкладів для робочих проектів та планування.

На додаток до календаря прикріплюють віконце з бігунком, щоб відразу бачити яке сьогодні число. Календарні сітки зчіплюють пружинами, а на стіну кріплять люверсами або планкою з гачком.

Для блоків з датами підходить папір щільністю 80-115 г/м2, а для основи щільний картон 300 г/м2.

Календарі-плакати

З огляду на зображення можуть бути горизонтальними або вертикальними. Для календарів плакатів використовують щільний крейдований папір формату А3. Хоча розміри можуть змінюватись за бажанням замовника.

Настільні календарі

Це конструкції у вигляді будиночків, найкращий формат А5.

Для друку сторінок підходить папір щільністю 200-300 г/м2, а сторінки скріплюють пружинами.

Настільний календар може бути місячним або більшим — щоденним. Для щоденних на кожну сторінку можна додавати мотивуючу цитату або побажання. Це дуже популярний варіант останнім часом зважаючи на складну ситуацію в нашій країні. Щоденні слова, що підбадьорюють, будуть корисні кожному і кожній!

Крім того, завжди буде цікаво, що ж буде написано на сторінці наступного дня. Рекомендуємо цей варіант для тих, хто розглядає варіанти брендованих подарунків.

Кишенькові календарі

Найдешевший і оптимальний вид календарів. Популярне поєднання календарів-візиток. Корисний календарик завжди буде під рукою, а заразом і нагадування про ваш бренд.

Для кишенькових календарів використовують папір 300-350 гр/м2 з матовим або глянсовим ламінуванням.

Рекомендуємо друк календарів як інструмент для просування імені свого бренду, його впізнаваності та створення позитивного іміджу.