Всі помітили, що світ дедалі більше оцифровується, втім візитки зберігають свою важливість. Оффлайн зустрічі стають більш рідкісними, тому друкована продукція стає впливовішою ніж зазвичай. Раніше люди втомлювалися від тонн рекламної макулатури. Тепер дотикові речі стають привабливішими. Екран смартфона або планшета набридає, і стає приємно тримати щось у руках, покрутити естетичний картонний прямокутник та почитати цікаві пропозиції.
Тому це потрібно використовувати. Важливо не просто замовити пачку візиток, важливо продумати дизайн, який має правильно відобразити сферу вашого бізнесу, підкреслити стиль та запам'ятатись. Щоб вам було простіше, ми підібрали кілька оригінальних ідей, які ви захочете запозичити, або вони надихнуть вас створити власний ексклюзивний дизайн.
Наголос на сфері діяльності
Нехай ваша візиітка одразу говорить про вашу професію. Наприклад, митець зробив свої візитові картки у вигляді зразків-мазків фарби. Оформлення візитки відразу говорить про те, до якої сфери ви належите та вигідно виділяє з однотипних прямокутників. Головне в такому підході, піти трохи далі за стандартні уявлення і створити щось незвичайне. Адже стандартно для художників використовувати зображення пензликів чи тюбиків, а от зразки фарб — це вже свіже незбите рішення.
Мінімалізм
Хоча цей варіант суперечить попередньому креативному, хто сказав, що в маркетингу є тільки одне єдине рішення? Цільова аудиторія буває різною, і ефективні рішення також можуть відрізнятися. Якщо ви хочете, щоб ваша аудиторія сприймала ваш бренд як професійний та вишуканий, то друк візиток з мінімалістичним дизайном — саме те, що потрібно. Мінімалізм дуже популярний останніми роками, але незважаючи на повсюдність, він залишається дієвим. Мінімалістичні візитівки залишаються актуальними довгі роки. Яскраві картки втрачають свою новизну з часом, навіть супер креативні дизайнерські рішення через час втрачають смак, а мінімалістична картка буде актуальною довгі роки.
Нестандартні текстури
Візитні картки з незвичайними текстурами коштують дорожче за стандартний картон, але це демонструє клієнтам наскільки серйозно ви ставитеся до справи. І тому одразу вселяє повагу та довіру вашому бренду.
Експериментуйте з різними текстурами, ви можете подивитися або замовити кілька тестерів, щоб вирішити волочити і на дотик, що вам більше подобається і що можливо сподобається більше вашим потенційним клієнтам.
Додаткова користь
Візит може бути не просто інформативним шматочком картону. Чому б не перетворити звичайну візитку на корисний і часто використовуваний предмет. Наприклад, відкривачка для скляних пляшок. У цьому випадку ви назва вашої компанії напевно запам'ятається не тільки новому власнику візитки, але і все в компанії кого ваша візитка-відкривачка будуть використовуватися. Звичайно такі візитки роблять не з картону, і коштують вони трохи дорожче за стандартні картки, але уявіть ефект нативної реклами!
Термохроматичний ефект
Ще один недешевий, але точно запам'ятовується і ефектний варіант.При дотику термохроматичні відбитки можуть змінювати колір або ставати яскравішими. Таку візитну картку хочеться довше тримати в руках, щоб розглядати вплив температури. Ідеально забезпечувати такі картки двома віамі тексту. Бачимо без дотику, щоб зразу було зрозуміло, що це візитка і виявляється при дотику, щоб використати незвичайний ефект.
Візитки можуть бути дорогими, можуть бути бюджетними та не менш дієвими. Хороший смак дизайнера та висока якість друку можуть навіть бюджетну візитку зробити потужним інструментом для просування вашого бренду. У друкарні Дніпрограф ви можете замовити розробку дизайну та надрукувати матові, глянцеві чи оксамитові візитки.