Кожен підприємець, замовляючи рекламну поліграфію, хоче досягти двох цілей:

  • зробити бренд впізнаваним;
  • як наслідок, збільшити продажі, причому не одноразовим сплеском, а формуючи лояльну аудиторію постійних клієнтів, і нарощуючи її.

Щоб бути пізнаваними, потрібно ретельно продумати айдентику компанії: фірмові кольори, логотип, короткий, але яскравий слоган.

Здавалося б, якщо головне оригінальність і можливість "виділитися з натовпу", то навіщо слідувати трендам дизайну? Якщо всі слідуватимуть цим трендам, то все стане одноманітним? Насправді ні.

Тренди дизайну надають найбагатший вибір варіацій, але допомагають вибрати напрямок. У тренди потрапляють популярні дизайнерські рішення, які показують, що саме зараз найбільше може зацікавити людей.

Тому щиро рекомендуємо прочитати про це, проаналізувати якісь рекламні хитрощі привертали саме вашу увагу і можливо, почати використовувати їх вже для свого бізнесу.

Нейтральні та спокійні відтінки

Коли рівень стресу дуже високий, людям хочеться натуральних та пастельних відтінків у створенні дизайну. Яскраві кричущі картинки швидше відштовхнуть, ніж приваблять, а нюдова палітра кольорів — заспокоїть і викликає довіру. Плюс ніжних відтінків - вони чудово поєднуються і ви заощадите час підбираючи вдалі комбінації. Особливу увагу рекомендуємо приділити пастельним зеленим та блакитним відтінкам. 2023 збереже еко-тенденцію.


Плоскі ілюстрації

Щоб швидко візуально уявити подібне, згадайте японські картини. Їм властиві чіткі контури, плоскі контрастні кольори. Особливість японського образотворчого мистецтва – фокус на одному предметі, що дуже добре підходить для рекламної поліграфії.

Прозорі текстури

Скляний дизайн популярний вже довгий час і не знижує свою затребуваність. Прозорі текстури спрощують візуалізацію та дозволяють реалізувати різноманітні рекламні ідеї.

У 2023 році "ефект скла" використовуватимуть з 3Д ефектом, в оформленні іконок, елементів і навіть тексту.


Цікаві шрифти

Завдяки програмам для створення шрифтів, будь-хто може вигадати оригінальне написання.

Можна змінювати літери, замінюючи їх символами з урахуванням специфіки вашого бізнесу. Наприклад, вставляти печиво замість "о" для пекарні або магазину солодощів. Не бійтеся вибирати незвичайні варіанти, але важливо: яким би цікавим шрифт не був, необхідно, щоб він залишався читабельним.


Вінтажний мінімалізм

"Раніше було краще" - фраза, яка багатьох дратує і фраза, яку багато хто використовує. При цьому багато хто зачарований минулим, у якому навіть не жили. І це можна збагнути. Вінтаж у багатьох асоціюються з якістю — з виготовленням вручну, коли бездоганна кожна деталь.

Вінтажний мінімалізм поєднує найкраще, видаляє непотрібні елементи та залишає найнеобхідніше. Результат - чистий, вишуканий дизайн "поза часом". Замовляєте друк журналів і каталогів або новий дизайн сайту, рекомендуємо звернути увагу на цей тренд.


Друк фольгою

Один із найбільших трендів графічного дизайну 2023 року — друк фольгою. Хоча градієнти повертають популярність, з фольгою ви зможете додати розкіш та стиль вашим друкованим матеріалам. Друк фольгою допоможе підкреслити клас та витонченість, якщо використовувати класичну сріблясту або золотисту. А можна створити футуристичний дизайн, використовуючи кольорову фольгу.


Якісні і цікаві фотографії

Фотографія – важлива частина онлайн та офлайн дизайну. Важливо використовувати фотографії, які відповідають меседжу, який ви намагаєтесь донести. Раніше, та й зараз, багато хто використовує стокові фотографії, порожні та безликі. Але зараз дедалі більше дизайнерів рекомендують використовувати тільки оригінальні справжні фотографії. При цьому не тільки фотографії продукту, але і зображення людей, природи та інших речей, які можуть викликати емоції.

Цей тренд обіцяють бути активним дуже довго, оскільки все більше молодих людей інтуїтивно вчаться відрізняти стокове фальшиве фото від сьогодення та вибирати чесного підприємця зі своєю аудиторією.

Друкарня Дніпрограф пропонує послуги дизайнера при замовленні друкованої продукції. Замовляючи у нас, ви можете отримати 2 в 1 - і якісний друк, і грамотний дизайн рекламної продукції.