Унікальний імідж, що виділяється, має вирішальне значення, коли ви тільки виходите на ринок і зацікавлені в тому, щоб швидко набирати нових покупців і клієнтів, які стають постійними. Тому розробляючи фірмовий стиль, важливо співпрацювати з професійними дизайнерами, які з першого разу зроблять якісний продукт. Ніколи не буде другої можливості справити перше враження, говорила всесвітньо відома Коко Шанель. І хоча вона мала на увазі стиль одягу, фірмового стилю бренду це також стосується. Звичайно можливий ребрендинг, якщо перший раз був невдалим, але це зайва трата грошей та часу. Навіщо вам це потрібно, якщо можна одразу зробити достойний дизайн, заощадивши бюджет та час.
Нарівні з фірмовим стилем останнім часом часто використовують слово брендбук. У чому їх відмінності? Фірмовий стиль це те, що бачать ваші клієнти. Брендбук, а точніше зведення правил, це те, що бачать розробники, створюючи фірмовий стиль, який будуть бачити ваші клієнти. Фірмовий стиль - це кольори та елементи, які не змінюються (або змінюються тільки після ребрендингу).

Елементи фірмового стилю

Елементи фірмового стилю підбирають індивідуально, враховуючи специфіку бізнесу та переваги власника бренду. Ми розповімо про основні елементи фірмового стилю.
1. Логотип.
Це обличчя бренду, і сьогодні логотип має практично кожна, навіть невелика, компанія. Без логотипу буде складно замовити навіть простий друк візиток. Для гарного логотипу важливі унікальність у поєднанні з простотою, запам'ятовуваність та привабливість дизайну. Якщо піти далі і глибше опрацювати логотип, то він відображатиме філософію та характер бренду.
2. Товарний знак.
Хтось може подумати, це те саме, що й логотип, але це не так. Товарний знак, на відміну від логотипу, можна зареєструвати. Ваша інтелектуальна власність буде юридично захищена від використання конкурентами. Товарним знаком може бути не тільки візуальний логотип, а й звук, фраза, об'ємна форма чи текстовий запис.
3. Слоган.
Придумавши ємну, милозвучну фразу, що чіпляє, ви зможете збільшити запам'ятовуваність і впізнаваність бренду. Для гарного слогану потрібно витратити час та перебрати десятки варіантів. В ідеалі він повинен наголошувати на перевагах продукту чи послуги, говорити про вигоди, повідомляти про філософію. Наприклад, Nike "Просто зроби це", Apple "Думай по-іншому".
4. Колірна гама.
Це перше, що спадає на думку, коли мова заходить про фірмовий стиль. Правильно підібравши гаму відтінків, ви можете залучати покупців і відразу ж асоціюватись у них при поєднанні певних кольорів. Підбір квітів не проста справа. Не можна просто вибрати кольори, які подобаються власнику та підганяти усі елементи фірмового стилю під них. Важливо дізнатися, чому віддає перевагу цільова аудиторія, проаналізувати переваги людей, і лише після цього ретельно підбирати відтінки.
5. Шрифти.
Найголовніше для шрифтів не унікальність, а читабельність. Хоча витіювате написання Кока Коли дає певний ефект, але сучасним компаніям-початківцям краще вибирати шрифти, які легко читаються. Зміна основного шрифту дуже складний процес, насамперед через силу звички у покупців. Продукція з новим шрифтом може сприйматися як підробка, а продажі падати. Тому рекомендуємо серйозно поставитися до вибору шрифту.
Є також і допоміжні елементи, серед яких: звукові фрази чи цілі гімни, маскоти-персонажі та прапори. Початківці краще зосередитися на створенні основних елементів, а згодом і розвитком компанії за бажанням додавати допоміжні.

Як створити фірмовий стиль

Створення фірмового стилю займає час. Це візуальна основа вашої компанії, тому якісна робота вимагатиме часу та фінансових інвестицій.

Насамперед потрібно візуалізувати, як ви хочете, щоб ваш бренд сприймався іншими. Які асоціації виникали б при думці про ваш продукт або послуги. Важливо, щоб дизайнер працював у команді з копірайтером, щоб ви отримали якісно опрацьовані зображення та тексти.

Можна брати за основу логотип і навколо нього, спираючись на символіку та кольори створювати інші елементи фірмового стилю. Це найпростіший спосіб. Складніший - будувати все на індивідуальності бренду, його характері, позиціонуванні та місії.

Бачення та напрацювання власника бренду у поєднанні з досвідом та професіоналізмом дизайнерів принесуть найкращий результат.

У типографії "Дніпрограф" працюють досвідчені фахівці, які допоможуть створити незабутній і ефектвний фірмовий стиль. Також у нас ви можете замовити друк блокнотів із логотипом, візиток, буклетів та іншої поліграфічної продукції.

Звертайтесь до нас, і ми допоможемо вашому бренду стати успішнішим!